Tervetuloa Ranuan seurakunnan sivuille

Näillä sivuilla on sekä Ranuan seurakunnan tuottamaa aineistoa että kirkon yhteistä aineistoa. Seurakunnan oman sisällön tunnistat sivun vasemmassa yläreunassa näkyvästä otsikosta "Ranuan seurakunta" sekä oranssista tunnusväristä. Kirkon yhteisen aineiston tunnistat otsikosta "Suomen evankelis-luterilainen kirkko" sekä vihreästä tunnusväristä.

Toivottavasti saat näiltä sivuilta etsimäsi tiedot, sekä vinkkiä siitä, miten sinä voit olla aktiivisesti mukana kehittämässä seurakunnan toimintaa. Tule rohkeasti kertomaan ajatuksistasi! Vapaaehtoisia tarvitaan kaikilla työaloilla. Pelkästään työntekijät eivät voi toteuttaa seurakunnan toiminta-ajatusta ilman seurakuntalaisten panosta.

Toivotamme sydämellisesti tervetulleiksi seurakunnan yhteyteen myös ne ranualaiset, jotka ovat jossain elämänsä vaiheessa jättäneet kirkon jäsenyyden. Mielellämme kuuntelemme ranualaisten toiveita, jotta jokainen tuntisi seurakuntamme todelliseksi kotiseurakunnakseen.

Näillä sivuilla ollut palautelomake on poistettu käytöstä, koska roskaposti kuormitti sitä runsaasti. Varsinaista palautetta lomakkeen kautta tuli erittäin harvoin, ja niissäkin tapauksissa palaute oli luonteeltaan sellaista, että se olisi voitu luontevasti antaa muilla kanavilla.

YHTEYSTIEDOT

Ranuan seurakunta
Pappilantie 11 D 1 (kirkkoherranvirasto)
97700 Ranua

Suosittelemme asiointia puhelimitse ja sähköpostitse

puhelin 010 396 0000
ranuan.seurakunta@evl.fi

Kirkkoherranvirasto avoinna ;

MA        09:00 - 15:45

TI          09:00 - 15:45

Tarvitessanne palvelua virastoasioissa muuna aikana, sopikaa asiasta etukäteen.

Huom. Virkatodistuksia ei enää kirjoiteta paikallisissa seurakunnissa. Ranuan seurakunnan jäsenistä virkatodistukset antaa Rovaniemen alueellinen keskusrekisteri sähköposti keskusrekisteri.rovaniemi@evl.fi puhelin 016 335 5200. Sähköinen asiointi osoitteessa:

https://www.rovaniemenseurakunta.fi/rovaniemen-akr/palvelut/virkatodistuksetLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkko kevätmaisemassa
Ranuan kirkko