Jumalanpalvelus Ranuan kirkossa

Jumalanpalvelukset sunnuntaisin klo 10 sekä muina juhlapäivinä erikseen ilmoitettavina aikoina

Kunkin jumalanpalveluksen toimittajista tiedot Tapahtumat-osiossa. Siellä ovat myös asianomaisen sunnuntain tai pyhäpäivän aihe sekä virret, mikäli vuorossa oleva pappi tai kanttori on ne päivittänyt.

VINKKI: Jos haluat seurata virsiä omasta virsikirjastasi nettilähetyksen aikana ja ehkä laulaakin mukana, kirjoita ennen lähetyksen alkamista virsien numerot itsellesi muistiin.

Jumalanpalvelus

Sunnuntain jumalanpalvelukset ovat kuunneltavissa suorina lähetyksinä alla olevasta linkistä. Kuuluvuudessa saattaa olla häiriöitä tai katkoksia monista syistä. Syiden selvittämistä helpottaa, mikäli annatte palautetta kuuluvuudesta ja yleensäkin lähetyksen toimivuudesta. Palautteen voi jättää näiden kotisivujen palautelomakkeella. Huom. Mikäli haluatte vastauksen palautteeseenne, jättäkää omat yhteystietonne samalla kun jätätte palautteenne. Myös muita tilaisuuksia kuin jumalanpalveluksia saatetaan lähettää internetin kautta. Jumalanpalvelusten tarkemmat tiedot löytyy seurakuntamme tapahtumista. Huom. Tällä hetkellä toisto ei onnistu Chrome -nettiselainta käyttäen. Kokeilkaa jotakin muuta selainta. Myös Microsoft Edgen kanssa toimimattomuudesta on tullut viestiä. ​​​​​​​Ainakin Mozilla Firefoxilla pitäisi toimia.