Varhaisnuoret ja nuoret

Nuorisotyö tarjoaa erilaisia retkiä, leirejä ja reissuja. Kouluilla kohdataan lapsia ja nuoria tuntivierailujen, aamunavausten ja muiden kohtaamisten kautta. Kerhonohjaajamme saavat koulutuksen ja ohjausta sopivin väliajoin.

Kerhoja aloitamme ja vapaaehtoisia kerhonohjaajia otamme toivomusten mukaisesti.

Kesäleirejä järjestämme tytöille ja pojille yhdessä ja erikseen Pihlajaharjussa.

Rippikoulu

Seurakunnassa järjestämme kaksi rippikoulua, joihin ilmoittaudutaan konfirmaatiota edeltävänä vuonna yläasteella.

Rippikoulumme alkavat konfirmaatiovuotta edeltävänä syksynä viikonloppuleirillä Pihlajaharjussa.

Rippikouluihimme kuuluu erillisiä opetuspäiviä. Ne ovat lauantaina tai sunnuntaina messuun liittyen. Leirijaksoja Pihlajaharjussa sisältyy kuhunkin rippikouluun kahdesta kolmeen.

Järjestöjen rippikoulun käy noin kolmannes rippikouluikäisistä nuoristamme. Heille järjestämme oman aloitustilaisuuden syksyllä.

Partio

Seurakuntamme toimii taustayhteisönä Partiolippukunta Kielaille.

Lippukunta ottaa mielellään ryhmiinsä uusia reippaita partiolaisia sekä aikuisia auttamaan toiminnan pyörittämisessä. Tällä hetkellä ryhmiä on 7-17-vuotiaille ja uusia ryhmiä tulee sen mukaan, miten kiinnostusta löytyy. Ryhmät kokoontuvat säännöllisesti kerran viikossa seurakuntatalon nuorisotilassa.

Lisätietoja lippukunnanjohtajalta: Kim Liimatainen p. 045 8816 777

nuorisotyönohjaaja, lähetyssihteeri

Varhaisnuoriso-, rippikoulu-, nuoriso- ja lähetystyö

Nuorisotyönohjaaja ja lähetyssihteeri 1.5.2016 lähtien