"Silmiesi alla" - Oulun hiippakunnan lähetysjuhlat Ranualla 25.-27.8.2023

Oulun hiippakunnan lähetysjuhlat Ranualla ovat päättyneet. Väkeä oli mukavasti liikkeellä, ja osallistujia riitti kansanopiston lisäksi myös tapahtumiin lentokentällä, Kangaslammilla, seurakuntatalossa ja kirkossa. Sunnuntain päätösmessussa luovutettiin symbolinen avain seuraavien juhlien järjestäjille Oulunsaloon. Toivotamme hyviä valmisteluita Oulunsalon juhlille ja kiitämme sydämellisesti kaikkia Ranuan juhlien valmisteluun ja toteutukseen osallistuneita!

Lähetysjuhlien päätoimikunnan ja Ranuan seurakunnan puolesta

Pentti Kallioranta

kirkkoherra, Ranuan seurakunta

Julisteen ja käsiohjelman on suunnitellut ja toteuttanut haapajärvinen taiteilija Sofia Mikkola

Järjestäjät

Ranuan seurakunta yhteistyössä Rovaniemi-Koillismaan rovastikunnan ja Oulun hiippakunnan kanssa

Mukana yhteistyössä

Suomen Lähetysseura (SLS)

Suomen Pipliaseura (SPS)

Suomen Luterilainen Evankeliumiyhdistys (SLEY)

Suomen Evankelisluterilainen Kansanlähetys (ELK)

Lähetysyhdistys Kylväjä

Medialähetys Sanansaattajat (SanSa)

Evankelinen Lähetysyhdistys (ELY)

Kirkon Ulkomaanapu (KUA)

MAF Suomi (Suomen Lähetyslentäjät)

Viisi ihmistä pitää toisiaan kädestä, erirotuisia ihmisiä. Ihmisten takana aaltoileva vesi ja tähtitaivas.