Seurakunnan tilojen vuokraus

Ranuan seurakunta vuokraa seurakuntatalon tiloja erilaisiin tilaisuuksiin. Seurakuntatalon tiloista vuokrattavana ovat salin, aulan ja kahvio-keittiön lisäksi myös kokoushuone sekä talon toisessa päädyssä olevat kodinomaiset nuorisotilat. Tarkemmat tiedot vuokrattavista tiloista saat näiltä sivuilta tilojen kuvauksista tai soittamalla kirkkoherranvirastoon.

Muita varattavia tiloja ovat kirkko sekä kirkkoherranviraston yhteydessä oleva kappeli.

Pikku-pappilaa vuokrataan ulkopuoliseen käyttöön 1.1.2024 alkaen.

Pappilan kerhotilaa vuokrataan ulkopuoliseen käyttöön 25.3.2024 alkaen.

Tilojen varaus tapahtuu joko kirkkoherranvirastosta tai taloustoimistosta.

Hinnastot ja ohjeet

Vuokrattavien tilojen hinnastoihin ja ohjeisiin voitte tutustua ennalta hinnastot-sivuilta.

YHTEYSTIEDOT

Ranuan seurakunta
Pappilantie 11 D 1 (kirkkoherranvirasto)
97700 Ranua

Suosittelemme asiointia puhelimitse ja sähköpostitse

puhelin 010 396 0000
ranuan.seurakunta@evl.fi

Kirkkoherranvirasto avoinna ;

MA        09:00 - 15:45

TI          09:00 - 15:45

Tarvitessanne palvelua virastoasioissa muuna aikana, sopikaa asiasta etukäteen.

Huom. Virkatodistuksia ei enää kirjoiteta paikallisissa seurakunnissa. Ranuan seurakunnan jäsenistä virkatodistukset antaa Rovaniemen alueellinen keskusrekisteri sähköposti keskusrekisteri.rovaniemi@evl.fi puhelin 016 335 5200. Sähköinen asiointi osoitteessa:

https://www.rovaniemenseurakunta.fi/rovaniemen-akr/palvelut/virkatodistuksetLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Seurakuntatalo
Seurakuntatalo, Pappilantie 11A; Seurakuntasali ja päiväkerhotilat (11A1) Diakonia- ja nuorisotoimisto (11A2)